ביטוח נסיעות לחו"ל

לאחר שהחלטנו על היעד המפנק ביותר, תכננו את החופש המושלם ומצאנו את הטיסה הזולה ביותר, נותר לנו לדאוג לפרט אחד קטן אך חשוב במיוחד – ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח כזה יאפשר לנו לצאת לטיול שלנו בראש שקט ובטוח. והנה לפניכם כל מה שכדאי וחשוב לדעת בנושא

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל?

עולם הביטוחים כולל בתוכו לא מעט סוגי ביטוחים . אשר נועדו להבטיח לנו רשת ביטחון כלכלית במקרים פתאומיים ובלתי צפויים. מקרים כאלו יכולים להתרחש גם במקרה של טיולים וטיסות לחול ולפיכך . חשוב לרכוש מבעוד מועד ביטוח נסיעות לחול.

ביטוח מסוג זה נועד נועד לאפשר לנו לטייל בראש שקט . ובטוח ולחסוך לנו לא מעט כסף במקרים בהם אנחנו עלולים להיתקע . ככלל, ביטוח זה ניתן לרכוש דרך משרדנו ואנו נתאים את החבילה המתאימה ביותר בין כל החברות . כאשר לכל פוליסה יש את התנאים והכיסויים שלה . מהם כוללת המחיר שנשלם.

אילו כיסויים נמצאים בביטוח זה ?

ביטוחי נסיעות כוללים מגוון כיסויים שונים ומגוונים וכאשר רוכשים את הביטוח . חשוב להתאים את סוג הביטוח והכיסויים הנרכשים אל אופי הטיול והצרכים שלנו. הכיסויים הבסיסיים של פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל, כוללות הוצאות רפואיות . הטסה לארץ במקרים רפואיים, איתור וחילוץ וחבות כלפי צד שלישי (לא בתאונת דרכים).

מה בעצם כדאי לדעת ?

את פוליסות ביטוח הנסיעות לחו"ל ניתן להרחיב באמצעות רכישת כיסויים נוספים . אשר את הרלוונטיות שלהם מומלץ לבחון באופן אינדיווידואלי . כפי שהזכרנו לפני זה . בין הכיסויים שכלולים בהרחבות (בגינם ייגבה תשלום נוסף) נמצאים : כיסוי לביטול / קיצור הנסיעה . כיסוי לפעילויות אתגריות . כיסוי לתיקים . ( לא כולל מחשב נייד וטלפון נייד. בגינם יש לרכוש כיסוי נפרד ) ועוד.

כיצד מפעילים את הביטוח בחו"ל?

את ביטוח הנסיעות לחו"ל ניתן לרכוש באופן מהיר ופשוט ובחלק מהמקרים גם בכמה לחיצות כפתור. אך השאלה החשובה היא, כיצד מפעילים את הביטוח עם קרות האירוע הביטוחי. לפיכך, חשוב לוודא זאת מראש עם חברת הביטוח ולשאת עליכם את תקציר הפוליסה ומספרי החירום הנקובים בה. חלק מהחברות אף מאפשרות דיווח מהיר על האירוע באמצעות אפליקציה ייעודית.

כיצד נקבע המחיר של פוליסת ביטוח נסיעות לחול?

מלבד מרכיב הכיסויים המשפיע על הפרמיה של ביטוח הנסיעות לחול . ישנם קריטריונים בסיסיים נוספים המשפיעים על פרמיית הביטוח, כמו היעד אליו אתם טסים, תקופת הביטוח ומצבם הרפואי של המבוטחים. הפרמיה היא אמנם אחד השיקולים שלנו בבחירת הפוליסה . אך חשוב לשים לב גם לגובה הכיסויים וסכום ההשתתפות העצמית הנקוב בפוליסה.

לסיכום

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לאפשר לנו טיסה בראש שקט . ומבלי לדאוג להוצאות כלכליות פתאומיות ובלתי צפויות. כך . פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל כוללת כיסויים בסיים כמו הוצאות רפואיות וחבות כלפי צד שלישי וכן כיסויים נרחבים אחרים . אותם מומלץ לרכוש בהתאם לאופי הטיול והצרכים שלכם.

למידע נוסף

מאמרים קשורים

חיסכון פנסיוני,חיסכון,סוכן ביטוח,קרן פנסיה (2)

קרן פנסיה

קרן פנסיה  היא תוכנית לביטוח פנסיוני  . המבטיחה לעובד ולעובד עצמאי תשלום חודשי לכל ימי חייו עם פרישתו מעבודה בהגיעו לגיל פרישה 

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח משאיות,ביטוח משאית קלה,סוכן ביטוח,ביטוח משאיות,ביטוח משאית קירור

ביטוח משאיות

משאיות הן כלי רכב מסורבל ובעל ממדים גדולים, כמו גם יכולת תמרון נמוכה במיוחד. אלו הם פרמטרים המבדילים אותן משאר

קרא עוד

ביטוח מקיף לרכב

כולנו עושים שימוש תכוף ושגרתי ברכב שלנו . בין אם בנסיעה לעבודה ובין אם לצרכים האישיים השונים שלנו . עד

קרא עוד