ביטוח מקיף לרכב

כולנו עושים שימוש תכוף ושגרתי ברכב שלנו . בין אם בנסיעה לעבודה ובין אם לצרכים האישיים השונים שלנו . עד כדי כך שקשה לנו לדמיין את עצמנו מסתדרים בלעדיו. לאור חשיבות השימוש ברכב וכן המחיר שלו . היכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים . כדאי ומומלץ שתהיה לרכב שלנו מעטפת הגנה מקיפה . אז זה בדיוק הזמן להכיר מהו ביטוח מקיף לרכב

השימוש התכוף שאנחנו עושים ברכב שלנו וכן הערך הכספי שלו . אשר יכול להגיע לעשרות ומאות אלפי שקלים . מחייב אותנו לספק לרכב שלנו מעטפת הגנה מקיפה מפני פגיעות ונזקים שונים . כאשר ביטוח מסוג זה נועד לתת מענה בדיוק לצרכים אלו.

בעולם ביטוחי הרכב ניתן למצוא את: ביטוח החובה . המספק כיסוי ביטוחי מפני נזקי גוף (הן למבוטח והן לצד שלישי) . ביטוח צד שלישי המספק כיסוי ביטוחי לנזקי רכוש שנגרמו לצד שלישי ואת ביטוח המקיף . אשר כפי ששמו מעיד עליו . מעניק כיסוי ביטוחי רחב ומקיף לנזקי רכוש . הן לרכב המבוטח והן במקרים שהרכב המבוטח גרם נזק לרכב של צד שלישי

אילו כיסויים קיימים בביטוח המקיף?

מכסה זה כאמור נזקי רכוש לרכב המבוטח (לא רק כתוצאה מתאונה, אלא גם מקרים של גניבה, נזקי טבע, אש ועוד) וכן לנזקים שנגרמו לרכב של צד שלישי, כאשר בנוסף על כיסויים אלו, ניתן לרכוש במסגרת ביטוח מקיף מגוון כיסויים נוספים, דוגמת כיסוי לשבר פנסים ומראות, שירותי דרך וגרירה, רכב חלופי, חדש תמורת ישן ועוד.

כיצד נקבע המחיר של ביטוח מקיף לרכב?

 מטבע הדברים, המחיר של פוליסת ביטוח מקיף גבוה יותר ממחירן של פוליסות חובה ופוליסות ביטוח צד שלישי, כאשר הפרמטרים העיקריים המשפיעים על המחיר של ביטוח מסוג זה מתחלקים לנתוניים כמו(מודל הרכב, שנת הייצור, דגם ספציפי ועוד); נתוני הנהג (וותק הנהיגה, גיל הנהג המבוטח ועוד); והעבר הביטוחי של המבוטח.

בנוגע לפרמטר האחרון, כדאי לדעת כי עבר ביטוחי נקי בשלוש השנים האחרונות, יעניק לכם הנחה משמעותית בביטוח ואילו עבר ביטוחי הכולל מספר תאונות, יגרור עימו התייקרות של הפרמיה ואף עלול להביא לסירוב של חברת הביטוח לבטח אתכם.

השתתפות עצמית בביטוח מקיף

בכדי למנוע מצב בו מבוטחים בביטוח מקיף יתבעו את חברת הביטוח על כל נזק קטן, חברת הביטוח קובעת השתתפות עצמית בפוליסה, כלומר, סכום קבוע אותו המבוטח ישלם במקרה של תביעה. בחלק מחברות הביטוח, ניתן יהיה לבטל את סכום ההשתתפות עצמית בתמורה לפרמיה נוספת.

לסיכום

כפי ששמו מעיד עליו, ביטוח מקיף הוא סוג הביטוח הרחב ביותר מבין פוליסות ביטוחי הרכב הקיימות, כשהוא מספק כיסוי ביטוחי לנזקי רכוש, הן במקרים של תאונה והן במקרים אחרים, דוגמת גניבה ונזקי טבע. חברות הביטוח קובעות את הפרמיה של ביטוח זה בהתאם לנתוני הרכב, נתוני הנהג המבוטח והעבר הביטוחי שלו.

למידע נוסף על ביטוח רכב

מאמרים קשורים

חיסכון פנסיוני,חיסכון,סוכן ביטוח,קרן פנסיה (2)

קרן פנסיה

קרן פנסיה  היא תוכנית לביטוח פנסיוני  . המבטיחה לעובד ולעובד עצמאי תשלום חודשי לכל ימי חייו עם פרישתו מעבודה בהגיעו לגיל פרישה 

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח משאיות,ביטוח משאית קלה,סוכן ביטוח,ביטוח משאיות,ביטוח משאית קירור

ביטוח משאיות

משאיות הן כלי רכב מסורבל ובעל ממדים גדולים, כמו גם יכולת תמרון נמוכה במיוחד. אלו הם פרמטרים המבדילים אותן משאר

קרא עוד
ביטוח מחלות קשות,ביטוח חיים,סוכן ביטוח , האדי טריף

ביטוח מחלות קשות

החיים מזמנים לנו מידי פעם מצבים ואירועים בלתי צפויים, הדורשים מאיתנו התמודדות כספית ולעיתים גם בריאותית, כמו במקרה של גילוי

קרא עוד