ביטוח משאית קלה

ביטוח משאיות הוא תחום נפרד בתוך ענף הביטוחים. כאשר בוחרים ביטוח משאית, חשוב לפנות אל חברה מקצועית וותיקה בתחום. ביטוחים אלו נחשבים למסוכנים יותר ומצריכים ידע מקצועי רב יותר. מה מאפיין ביטוח משאית קלה ואיפה רוכשים ביטוח משאית קירור? על אלו ועוד ריכזנו לכם כאן תשובות. בעלי משאית קלה? יש לכם יותר מסיבה אחת להמשיך איתנו.

מה נחשב למשאית קלה?

המשאיות מסווגות בהתאם למשקלן. משאית שמשקלה הוא מתחת ל15 טון, נחשבת למשאית קלה. משאית קלה היא המשאית הקטנה שאנו מכירים. ניתן לנסוע איתה בתוך העיר ומקובל להשתמש בה להעברות משא כמו סחורה ותכולת דירה.

סוגי ביטוח משאיות קלות:

ביטוח משאית קירור

ישנן משאיות קירור באמצעותן מניידים אוכל ומזון, זה יכול להיות מוצרי חלב ובשר, ירקות ואפילו מוצרים ביוטכנלוגיים. מדובר בביטוח יקר יחסית כיוון שמשאית קירור הן רגישות יותר ממשאיות אחרות. תיקון שלהן מצריך משאבים רבים יותר ורמת הסיכון מצד החברה המציעה ביטוח משאית קירור, היא גבוהה יותר.

ביטוח משאית קלה יבשה

המשאיות הקלות ללא קירור מכונות משאיות ארגז יבש. באמצעות משאיות אלו מניידים דברים לא רגישים שלא מצריכים קירור וטמפרטורה מבוקרת. בתחום משאיות אלו יש גם משאיות בעלות דופן הידראולית המתרוממת להקלה על העברת תכולת המשאית אל המשאית וחזרה החוצה. כאשר רוכשים ביטוח משאית קלה חשוב לזכור כי משאית בעלת דופן הידראולית תצריך רכישת ביטוח נוסף עבור מנגנון הדופן.

ביטוח משאית זבל

משאיות המפנות אשפה הן לרוב בשירותי המועצות האזוריות. הן יקרות יותר והן כוללות מנגנוני הרמה יקרים המצריכים גם הם ביטוח נוסף למעטפת ביטוחית מושלמת.

מה מאפיין ביטוח משאית קלה?

ביטוח משאית הוא ביטוח יקר יחסית בתחום הביטוחים אך בהשוואה לביטוחי רכבים מסחריים כבדים היא זולה. במיוחד בהשוואה אל ביטוח משאית כבדה… הסיבה לכך היא די ברורה: משאיות קלות נוסעות בתוך ערים על כבישים סלולים וכך הבלאי הוא נמוך יותר מהבלאי של משאיות כבדות הנוסעות בשבילים פיראטיים ושדות לא חרושים.

כמו כל ביטוח רכב יש ביטוח משאית שהיא חובה חוקית. לביטוח החוקי ניתן להוסיף ביטוח מקיף או אפילו כיסויים נבחרים כמו ביטוח צד ג' וביטוח מנגנון הידראולי או משאית חליפית, החלפת גלגל וכו' – הכל בהתאם לצרכי בעל המשאית.

איפה ניתן לרכוש ביטוח משאית?

ביטוח משאיות הוא לא תחום שכל חברת ביטוח מתעסקת בו… כדי למצוא את חברת הביטוח המשתלמת עבורכם חשוב שתערכו סקר שוק קטן. בדקו מהן חברות הביטוח המומלצות על ידי לקוחות, התחילו בבירורים למציאת גובה ההשתתפות העצמית הנדרשת במקרה של מימוש הביטוח, גובה הכיסוי המתקבל, מחיר הפרמיה החודשית וכו'. ההמלצה היא לפנות לסוכן ביטוח אמין ומקצועי שידע לערוך עבורכם השוואת ביטוחים מקצועית ומקיפה. כך תצאו מורווחים מבלי לשלם מחיר יקר על ביטוח לא אפקטיבי.

ביטוח משאית

מאמרים קשורים

חיסכון פנסיוני,חיסכון,סוכן ביטוח,קרן פנסיה (2)

קרן פנסיה

קרן פנסיה  היא תוכנית לביטוח פנסיוני  . המבטיחה לעובד ולעובד עצמאי תשלום חודשי לכל ימי חייו עם פרישתו מעבודה בהגיעו לגיל פרישה 

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח משאיות,ביטוח משאית קלה,סוכן ביטוח,ביטוח משאיות,ביטוח משאית קירור

ביטוח משאיות

משאיות הן כלי רכב מסורבל ובעל ממדים גדולים, כמו גם יכולת תמרון נמוכה במיוחד. אלו הם פרמטרים המבדילים אותן משאר

קרא עוד

ביטוח מקיף לרכב

כולנו עושים שימוש תכוף ושגרתי ברכב שלנו . בין אם בנסיעה לעבודה ובין אם לצרכים האישיים השונים שלנו . עד

קרא עוד