איך להוזיל דמי ניהול בקרן פנסיה לאנשי ביטחון

אם אתם עובדים ותורמים לביטחון המדינה, בין אם אתם עובדים בשב"ס, מכבי אש, ממשטרה ואפילו משרדי ממשלה ביטחוניים, וודאי תשמחו לגלות כי מגיע לכם דמי ניהול לאנשי ביטחון. הרי קרן פנסיה וכל קרן פנסיה , לא משנה למי היא שייכת , מנוהלת על ידי חברת ביטוח הגובה דמי ניהול על ניהול הקופה. הוזלת דמי ניהול בפנסיה היא אפשרית דרך סוכנות הביטוח האדי טריף אשר לה הסכם לדמי ניהול מוזלים לאנשי ביטחון.

על מה משלמים דמי ניהול?

קופת הפנסיה שלנו מנוהלת על ידי קרן פנסיה המקבלת את כספי הקופה ומשקיעה אותם בהשקעות שונות כדי למנף ולהגדיל את החסכון בקופה. כך מתקופה לתקופה גובה החסכון עולה משמעותית תודות לניהול הנכון . על ניהול הקופה גובים לא מעט כסף. כל קרן פנסיה גובה דמי ניהול בגובה אחר. אך אצל כל קרנות הפנסיה דמי הניהול נגבים פעמיים: דמי ניהול מגובה ההפקדה ודמי ניהול מגובה הצבירה בקופה.

איך קרן פנסיה מושפעת מדמי הניהול?

קופת הפנסיה שלכם מושפעת ישירות מדמי הניהול שאתם משלמים עבור קרן הפנסיה. הרי דמי הניהול היו אמורים להיכלל בחסכון שלכם. כל שקל הנמצא בקופת הפנסיה הוא משמעותי והוא בעל פוטנציאל להגדיל את רווחי הקופה. דמי הניהול מפחיתים בסופו של דבר את הסכום המצטבר בקופה כמו גם את סכום ההפקדה. כך שפחות כסף נכנס לקופה וממילא פוטנציאל הרווח מדמי הניהול יורד.

האם בבחירת קרן פנסיה מתייחסים אך ורק לדמי הניהול?

חשוב לציין כי בבחירת קרן, יש לבדוק פרמטרים רבים נוספים כמו אמינות הקרן, רווחיות הקרן (ניתן להיעזר במדד שארפ לצורך כך), אחוזי התשואה הצפויים, ותק הקרן ועוד.

ברור לכולם שעדיף לשלם דמי ניהול גבוהים למישהו מקצועי בעל ניסיון עשיר בתחום שידע למנף את כספי הקופה בצורה נכונה מאשר לשלם דמי ניהול נמוכים לקרן חדשה שאין באמתחתה הצלחות בתחום. מסיבה זו חשוב לבדוק את שאר הנתונים של הקרן ולא רק את גובה דמי הניהול למרות שמדובר בפרמטר חשוב במיוחד.

הוזלת דמי ניהול בפנסיה

ניתן להוזיל את דמי הניהול באמצעות עריכת השוואה בין קרנות פנסיה שונות וניהול משא ומתן עם מנהלי הקרן. יחד עם זאת, יש תחומי עיסוק שמי שעוסק בהם יכול להנות מדמי ניהול מוזלים למרות שמדובר בניהול איכותי ומקצועי במיוחד. לא בכל סוכנות ביטוח ניתן לבצע הוזלת דמי ניהול בפנסיה בצורה משמעותית כל כך. אצל האדי טריף כן.

דמי ניהול לאנשי ביטחון

סוכנות הביטוח של האדי טריף חתומה על הסכם המאפשר לה להוזיל ללקוחותיה העובדים בתחום הביטחון את גובה דמי הניהול. כך בתור אנשי ביטחון אתם יכולים להנות מדמי ניהול מוזלים ונמוכים מבלי לוותר על מקצועיות ויעילות הקופה. אין סיבה שתמשיכו לשלם דמי ניהול יקרים. צרו קשר כבר עכשיו עם סוכנות הביטוח המובילה של האדי טריף והגדילו את הפוטנציאל של קרן הפנסיה שלכם  בצורה משמעותית.

לתשואות ומידע על פנסיות

מאמרים קשורים

חיסכון פנסיוני,חיסכון,סוכן ביטוח,קרן פנסיה (2)

קרן פנסיה

קרן פנסיה  היא תוכנית לביטוח פנסיוני  . המבטיחה לעובד ולעובד עצמאי תשלום חודשי לכל ימי חייו עם פרישתו מעבודה בהגיעו לגיל פרישה 

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח משאיות,ביטוח משאית קלה,סוכן ביטוח,ביטוח משאיות,ביטוח משאית קירור

ביטוח משאיות

משאיות הן כלי רכב מסורבל ובעל ממדים גדולים, כמו גם יכולת תמרון נמוכה במיוחד. אלו הם פרמטרים המבדילים אותן משאר

קרא עוד

ביטוח מקיף לרכב

כולנו עושים שימוש תכוף ושגרתי ברכב שלנו . בין אם בנסיעה לעבודה ובין אם לצרכים האישיים השונים שלנו . עד

קרא עוד