ביטוח מחלות קשות

לאף אחד אין ביטוח על מצבו הבריאותי ומי שרוצה להבטיח לעצמו יכולת לעמוד בתשלום עלויות רפואיות גבוהות, רוכש ביטוח בריאות מבעוד מועד. ביטוח בריאות הוא ביטוח הכולל מגוון ביטוחים נוספים ביניהם הביטוח הידוע "ביטוח מחלות קשות". מהו ביטוח מחלות קשות ומה חשוב לדעת כאשר רוכשים אותו? על כך ועוד תקבלו כאן תשובות.

מהו ביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות מפצה את המבוטח כאשר מתגלה שהוא סובל ממחלה קשה המופיעה ומוכרת בתקנון החברה המבטחת. סכום הפיצוי קבוע בתקנון החברה המבטחת והוא משתנה בהתאם לאופי וסוג המחלה.

למה צריך ביטוח מחלות קשות?

מי שסובל ממצב בריאותי לא תקין יודע עד כמה התמודדות בריאותית מצריכה משאבים. כאשר אדם מגלה שהוא מתמודד עם מחלה קשה, הוא נאלץ לעבור טיפולים רפואיים, להיעדר מהעבודה, לשלם לנותני שירות כדי לקבל עזרה ובאופן כללי החיים שלו משתנים. כדי להקל עליו בתקופה הקשה, החברה המבטחת מעניקה לו פיצוי כספי על גילוי המחלה. המבוטח הוא זה שבוחר מה לעשות עם הכסף והכסף לא מותנה למטרה מסוימת. חשוב לציין כי לא כדאי להסתמך רק על ביטוח זה להתכלכלות בזמן המחלה, אלא חשוב לפנות למוסד לביטוח לאומי לתביעת קצבת נכות על פי חוק.

מה גובה הפיצוי המתקבל?

תשלום ביטוח מחלות קשות תלוי בגובה הפרמיה החודשית שהמבוטח עצמו משלם. ככל שהמבוטח שילם סכום גבוה יותר, גובה הפיצוי שהוא יקבל יהיה גבוה גם הוא. החברה המבטחת לא מחויבת לבטח כל אדם המעוניין לרכוש ביטוח בריאות הכולל ביטוח מחלות קשות. במיוחד כאשר מבקש הביטוח כבר סובל ממחלה אחת שהסובלים ממנה מפתחים מחלות נוספות בהמשך.

בחירת המחלות הקשות

חברות הביטוח מציעות אלו מחלות קשות יכללו בביטוח הנרכש. על המחלות הבסיסיות שהן חייבות לכלול מבחינה חוקית, הן מוסיפות מחלות נוספות ובהתאם לכך מעלות את פרמיית הביטוח. כאשר אתם מגיעים לרכוש ביטוח מחלות קשות כדאי שתדעו שאתם יכולים לבחור רק את המחלות מהם אתם מעוניינים לבטח את עצמכם.

ביטוח מחלות קשות , ביטוח בריאות

מאמרים קשורים

חיסכון פנסיוני,חיסכון,סוכן ביטוח,קרן פנסיה (2)

קרן פנסיה

קרן פנסיה  היא תוכנית לביטוח פנסיוני  . המבטיחה לעובד ולעובד עצמאי תשלום חודשי לכל ימי חייו עם פרישתו מעבודה בהגיעו לגיל פרישה 

קרא עוד
ביטוח,ביטוח משכנתא,ביטוח חיים,סוכן ביטוח (3)

ביטוח משכנתא

משכנתא היא הלוואה הנלקחת מהבנק לצורך רכישת נכס, לשם מגורים או השקעה. הבנק דורש מכל מי שגובה ממנו הלוואה זו

קרא עוד
ביטוח משאיות,ביטוח משאית קלה,סוכן ביטוח,ביטוח משאיות,ביטוח משאית קירור

ביטוח משאיות

משאיות הן כלי רכב מסורבל ובעל ממדים גדולים, כמו גם יכולת תמרון נמוכה במיוחד. אלו הם פרמטרים המבדילים אותן משאר

קרא עוד

ביטוח מקיף לרכב

כולנו עושים שימוש תכוף ושגרתי ברכב שלנו . בין אם בנסיעה לעבודה ובין אם לצרכים האישיים השונים שלנו . עד

קרא עוד